tjoho

var ett tag sen jag skrev nu, illa..
har inte haft varken lust eller ork och jag måste göra om min blogg!
för den är så sjukt ful nu, så usch ja den måste göras om.
jag suger på att göra om bloggar. så de får min snälla syster hjälpa mig med :)

igår hade vi en trevlig kväll i domnarvet. vart rätt sent, kom hem runt tre.
amanda sov hos mig och idag tog vi en lång sovmorgon!
inte bakis idag, eller var de imorse men nu har de gått över, skönt! :)
är nog vinet som spökar när jag blir så sjukt bakis.
funderar på att lägga upp nå bilder nån gång också men de blir ju aldrig av.
har ingenting att lägga upp haha.
ikväll blir de lugnt iallafall. har inte ork till att fixa mig eller någonting så
ska snart lägga mig och se på en film! vilken det blir visar sig väl!

ha en trevlig kväll alla!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0