åh

snälla, jag orkar inte en gång till...
:(:(

sitter i sängen och hör musik från midnattstravet. måns kanske?
hur ska jag kunna sova nu? vill ha det tyst.
spänningshuvudvärk har jag idag igen, tredje dagen i rad.
tänker dra tillbaks till sjukgymnasten och få min jävla akupunktur igen
fast det gör så jävla ont. men orkar inte med huvudvärken nå mer nu!

förlåt för ett väldigt deprimerande inlägg men jag är inte på humör, verkligen inte..
hörs kanske imorgon. imorgon blir en bra dag hoppas jag
jag, denise, marcus, kaddik, oscar, albin, elin, sara och en till tjej åker till marcus
stuga och sover över tills på söndag :) blir great!
så nu ska jag inta sängen så jag kommer upp imorgon!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0