filmdiss

känner för att göra en filmdiss till en film jag verkligen inte rekommenderar!

revolutionary road
den här filmen är verkligen den mest deprimerade film jag någonsin sett!! hade höga
förväntningaroch jag brukar gilla filmer som har annorlunda slut, men den här?
jag lovar
, man blir deprimerad

handling:
I Connecticut under mitten av 50-talet lever April och Frank Wheeler som är ett ungt, framgångsrikt par som bor med sina barn i en trevlig förort. Men under den polerade och självsäkra ytan bubblar frustrationen hos dem båda. Övertygade om att de vill ha ut mer av livet än sina medelmåttiga grannar, bestämmer paret sig för att flytta till Frankrike, där de hoppas utlopp för sina mer konstnärliga sidor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0