godnatttt

tänkte lägga mig nu snart och ladda för dagen imorgon :)
ska först upp rätt tidigt och se på ebbas match. klockan 10.10 börjar den så..
sen blir det förmodligen långsjön med josefin och säkert fler :) skönt
känner att jag måste vistas vid vatten på dagarna, annars smäller jag av verkligen!
det är så sjukt jävla varmt ute. försöker få det lite svalt i mitt rum genom att öppna
alla fönster helt men nej, det blir fan inte ens bättre! och klockan är halv ett?!
hallå? det ska vara kallt ute nu. men nej inte klaga. men jag klagar ändå..
måste ju kunna sova och det går inte i den här värmen!

glömde berätta att jag köpte ett par jeans och ett par skor i fredags efter jobbet :)
skorna var ett impulsköp som jag är jättenöjd med! visar bild sen iallafall
nej nu känner jag att myggorna kommer också, ROLIGT!

förresten! asnice att spanien vann. det var dom värda. dock sög matchen hårt i första
och i början av andra halvlek.. men förlängningen blev bättre.
fast sammanfattat så var det ingen bra fotbollsmatch precis.. aja nu är vm över iallafall!
hade det iallafall trevligt hemma hos sandra med trevligt folk.
men varmt i ett vardagsrum med 18 personer..

nej sängen nu! godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0