helvetesnatt

gick och la mig ovanligt tidigt (innan klockan tolv) igår.
tänkte att jag skulle få sova ut lite för en gångs skull, utan att sova bort hela dagen.
när jag lägger mig har jag jätteont i ryggen, sen helt plötsligt sätter det sig på magen också
låg till klockan tre och vred på mig och hoppades att det plötsligt skulle gå över.
gick det över? nej, det blev bara värre. så gick ner och frågade mamma om det fanns
någon tablett för magen. fick en för sura uppstötningar men det var inte det jag hade
så det hjälpte inte. kunde knappt gå och blev jätteanfådd direkt. gick och la mig igen
tror jag lyckades somna klockan fem, trots smärtan. har iallafall kvar magonten än..
vet inte hur jag ska göra nu. det gör pissigt ont och jag orkar inte med smärta.
kanske blir bättre mot dagen? hoppas.
ska iallafall cykla iväg och kolla på ebbas fotbollsmatch till elva. får se om jag klarar av de.
vi hörs sen, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0