i love peace and love

gud, jag har inte skrivit här på evigheter känns det som!
men det har varit peace and love och jag har verkligen haft fullt upp hela tiden.
iallafall så har det varit en helt sjukt underbar och galen festival
absolut bästa hittills och ja, det var galet helt enkelt!
hade bästa sällskapet hela veckan och vi hade det sååååå roligt
jag längtar redan så sjukt mycket till nästa år. har träffat massor av roligt folk
och ätit massor med langos och onyttigheter! får hoppas att jag förbränt det
mesta när vi härjat runt, antagligen ;) hihi
mina fötter är döda. eller dom mår lite bättre nu men fortfarande inte helt bra!
dom bästa vi såg var ju enligt mig helt klart the kooks, billy talent, mando diao och jay-z
jay-z var galet, så himla mäktigt och stort!! fattar inte fortfarande. han är typ.. kändast i världen
är så sugen på att dra på någon mer festival men det får vänta. har inte råd nå mer nu!

jobbade idag från 8. skönt sådär efter festivalen. sov ju knappt på söndagen eftersom jag kom
hem sju på morgonen på lördag.
vi var ut i stugan iallafall på söndag och idag (kom precis hem därifrån)
HUR mysigt som helst. älskar den :)
ja, jag har ju inte berättat det än men vi har köpt en stuga/ett hus. det är väl ett hus
egentligen men eftersom vi inte ska flytta så kallar jag det för vår sommarstuga.
förmodligen så ska mamma och sture flytta dit när jag och ebba dragit
från borlänge (för det kommer vi båda göra förhoppningsvis)

nej fy vilket långt inlägg. men kände att jag skulle berätta vad som hänt under dagarna
eftersom jag inte hunnit eller haft lust att skriva.. nu vet ni :) ni som orkat läsa haha..
ska lägga in lite bilder från "sommarstugan" nu så får ni se hur det ser ut.
har förresten badat där både idag och igår. hur skönt som helst!


smultronstenen

ebba och huset

något litet typ förvaringshus på gården

mamma fixar med blommorna som vanligt och sture bär in nya möbler

ebbis och jordgubbar

en tom altan

min och ebbas stuga

bryggan och vattnet, så mysigt!

nu ska jag äta god mat :D:D
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0