långsjön

varit i långsjön hela dagen med josefin, elin och frida :)
mycket trevligt. dock jävligt hett! tur det fanns vatten så man kunde svalka sig!
var och kollade på ebbas match också, 1-1 blev det. duktiga iallafall!
sen åkte jag, ebba och josefin till pappa och åt grillat. gott!
tröck i mig två 100-grams hamburgare.. haha sen glass och jordgubbar, var hungrig
åkte hem till josefin en sväng sen hem igen och så till långsjön med hannah och fler!
alla pojkar tog sig ett dopp. jag, hannah, aila och emma valde att sitta och bli myggbitna.
SKÖN-T, fast ne..
åkte sen till max å så hem igen.
nu sitter jag här bara. ska lägga mig och kika på one tree hill strax. mysigt!
sov gott! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0