städning

när jag kom hem satte jag igång och började städa rummet.
fyfan va tid det tog och va svettigt det var!
inte kul och springa fram och tillbaks i den här värmen.
det är så sjukt varmt överallt. vet inte var man ska ta vägen nästan, men ska inte klaga!
det är sommar♥


där i bakrunden ser ni ungefär hur mitt rum såg ut innan jag började städa.
plus att det var dammigt och äckligt..
linnet jag har på mig på bilden är ett som jag köpte i stockholm, verkligen världens skönaste!!

här är iallafall rummet som det ser ut nu, nystädat! var sjukt skönt att få det gjort :)

vikte även alla kläder :) haha syns det vilket mönster jag gillar mest?

nu ska jag slå på en film. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0