stockholm!

har varit en helt underbar dag med massor (lite för mycket) av shopping!
vi har också ätit god mat, THAI♥ var sååååååå gott!! sen en god glass + en stor baugette med skagenröra.
varför är inte jag smällfet undrar jag nu? en gåta, verkligen..
tänker slänga upp någon bild från idag + bilder på allt som inhandlats!


jag och ebba med en varsin glass i handen (jag är skitnöjd)

jag och ebba på tåget!

söta mamma på tåget :)

shortsen bakifrån och framifrån :)
från zara, 299:-

likadana linnen förutom färgen.
från bikbok, 129:- för båda


såååå skönt linne från hm, 99:-

linne från hm, 99:-

klänning från hm, 199:- (finare i verkligheten, var verkligen inte fin på bilden)

byxdress från zara, 199:-

byxdress från zara, 229:-

byxdress från hm, 199:-

bikinitrosor från hm, 49:-

nagellack från bikbok, två för 39:-

ja det var allt jag köpt idag! blev en del ändå tillslut. men jag är nöjd :)
sakerna ser väldigt annorlunda ut på än på bilderna då dom ligger ner.
nu ska jag måla naglarna och slå på one tree hill eller läsa lite. inte bestämt mig än!
poppa popcorn ska jag också göra!! och smälta smör. jaaaaaa, bra idé hanna!!
hoppas ni har haft en bra dag, för det har jag haft. puss

Kommentarer
Postat av: elin

vem är inte nöjd när man har en glass...haha och vad mkt pengar du verkar ha:@:@

2010-07-09 @ 15:50:21
URL: http://sommarelis.devote.se
Postat av: mia

bilden på er på tåget var en jättefin bild på dig :)

2010-07-09 @ 21:16:23
Postat av: Hanna

tack mia :D:D

2010-07-10 @ 00:13:05
URL: http://hannaagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0