The Amityville Horror

i förrgår såg jag för första gången på skräckfilm, två dessutom!
eller ja, en och en halv kanske man kan kalla det eftersom jag kollade in
i soffan och kudden halva andra filmen också..

den första vi såg iallafall hade jag aldrig sett förut. The Amityville Horror heter den.
en av dom få skräckfilmer jag sett som faktiskt är bra också!
så ja, den kan jag rekommendera! i skräckfilmer så börjar ju oftast det "läskiga"
efter en bit in i filmer men i den här körde dom på direkt sen blev det bara mer och mer.
skulle faktiskt kunna se den igen till och med. (inte ofta jag säger så om en skräckis)




se den!

Kommentarer
Postat av: hannah

3.15

2010-07-18 @ 12:47:47
URL: http://hannahf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0