The Back-up Plan


Efter flera år av misslyckade dejtare bestämmer sig Zoe för att ta saken i egna händer. Fast bestämd att bli mamma, gör hon upp en plan och bestämmer sig för att göra det hela själv. På vägen till sin insemination möter hon Stan, en trevlig man som uppfyller alla hennes kriterier.

innan åskvädret slog till så bestämde jag mig för att kolla på den här filmen :)
hade inga förväntningar och jag tror jag ska fortsätta med det, för då brukar filmen bli bättre.
den här var faktiskt jättebra! rekommenderas verkligen.
i betyg får den nog 8/10 av mig :) dock förstod man vad som skulle hända..
som i de flesta kärlekskomedier. men ja, den var bra iallafall!

gud va det åskade och blixtrade ett tag. vår router gick sönder så internet totaldog
så nu fick vi ta den gamla. blir nog en lugn hemmakväll idag skulle jag tro :) skönt.
är sugen på att se någon bra film.. får se om de blir!
snart åker jag till västkusten :D:D:D:D på söndag drar vi från borlänge!! längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0