bläää

jag håller på och skriver om könsbyte. svårt som fan och jättetråkigt!!
usch. det ska vara klart imorgon och jag har inte kommit hälften ens :s
undrar hur det här ska gå? sitta uppe hela natten? nej. det tänker jag inte göra!
ska lägga mig och läsa lite sen har jag bestämt mig för så nu ska jag sätta igång
och göra det ordentligt och bara koncentrera mig på det! hade varit bra med hjälp dock

snart är skolan över och jag längtar SJUKT mycket till fredag :D kommer bli en bra dag
men ska inte förvänta mig för mycket.. allt kan ju gå åt helvete också
imorgon börjar vi nio och har historia, ska få reda på betygen och så. vet väl redan vad
jag får som vanligt.. inte speciellt svårt att lista ut!

FÖRE:

EFTER:


sjukt det är egentligen!
jaja, nu ska jag ta tag i plugget. puss och godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0