haha..

förlåt att jag SUGER här! men det är sommarlov och nu har bloggen
tagit sommarlov också. de lät ju som en bra ursäkt! eller hur? :D

sitter och funderar på om jag ska ha en klänning jag köpt kvar.
tror att det blir så faktiskt :) idag har jag jobbat. eller ja, jobbar ju hela tiden nuförtin..
imorgon blir det sovmorgon, underbart!
så jobbar jag väl till sju, halv åtta sen ska jag hem, äta och sova och ladda
för en låååång torsdag. kommer jobba ca tolv timmar :) tur som är har jag josefin med mig! :*

söt är hon då allt!
nu ska jag nog slå på en film och mysa ner mig under täcket!
puss

Kommentarer
Postat av: josefin

jaa idag ska jag fan lägga mig i tid, då jävlar ska vi hålla igång heeela dagen min vän! och förresten så är det DU som är söt gumman :D puss på dig älskade <3

2010-06-23 @ 19:19:05
Postat av: JANNY

uppdatera mer hanna!!!!! :D

2010-06-25 @ 12:03:33
URL: http://janny.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0