lever!!

haha jag har fått tillbaks mitt liv. har idag jobbat lite mer än halva dagen bara, skönt!
josefin och jag kör halva dagarna var nu så.. kan leva igen :)
jobbade ca sju timmar idag istället för tolv timmar om jag hade varit själv. TUR att jag inte var de
åkte till kupolen med fridis :D fyndade lite. ett linne och en superfin klänning som jag tidigare
lagt upp och visat på bloggen. ni får se den och linnet i ett senare inlägg.
införskaffade mig också nytt solpuder och hårspray!
nej nu är det dags att göra sängen sällskap.

förlåt att min blogg har blivit så tråkig.. haha men jag lever nu igen så förhoppningsvis så
kommer jag hinna med bloggen också!

puss och godnatt på er :*

Kommentarer
Postat av: elin

Är det så jobbigt att stå där?:O:O:O

sv: Njaaa...rätt fula</3 hahah, hoppas dom inte är vattnade med bajsvatten för vi sköljde dom inte:(:(:(

2010-06-17 @ 23:59:53
URL: http://sommarelis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0