the hurt locker

jag och ebba såg en film igår, the hurt locker :) var faktiskt bra!
den uppfyllde mina förväntningar och jag älskar krigsfilmer så det var perfa

"I krigets kaos tvingas en bombstyrka på uppdrag i Irak till en farlig katt-och-råtta-lek i en stad där alla skulle kunna vara fienden och allt skulle kunna vara en bomb."


nu kanske ni förstår lite vad den handlar om. vill inte säga för mycket, men den rekommenderas!

ska ner och ta mig en dusch nu! förresten så klippte jag mig i fredags. blev faktiskt helt okej
trodde inte att jag skulle få nå hår kvar men hon klippte bara av det slitna och det är inte jättestor skillnad
ska lägga mig och läsa lite efter duschen! puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0