tjohooo

måste göra klart engelskan nu innan jag cyklar iväg till frisören.
ska klippa mig :( egentligen vill jag inte men det är så slitet så jag måste!
ikväll då? grillning och falun, eller bara grillning eller bara falun? hm...

har varit superfint väder även idag så har legat ute och solat, utan att jag bränt mig!
brände ju sönder ansiktet igår haha.. men idag fick de bli mycket solskydd :)
förresten så har jag fårr världens fulaste bränna men en ring mitt mellan tuttarna, åh..
aja, får sola topless här hemma någon gång nu så den försvinner, såg förjävligt ut med
min trekantsbikini på. haha ni kan ju bara tänka er.

jag vill åka till stockholm :( alla åker dit, utom jag. eller utomlands skulle vara ännu bättre!!
aja, historian blev klar igår iallafall. hoppas andreas gillar den.. troligen inte för den sög.

titta vad jag fick sällskap av igår när jag solade!! (suddig bild)

han brukar besöka oss. hehe söt!

nej nu ska jag göra klart engelskan sen sätta mig på cykeln och hojja iväg! puss på er

Kommentarer
Postat av: hannah

jag är i stockholm ;)

2010-06-04 @ 15:38:43
URL: http://hannahf.blogg.se/
Postat av: mia

dem där fräser, inte sött! :p

2010-06-05 @ 22:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0