-

ååh jag hatar att jag alltid måste skriva någonting på rubriken när jag inte vet
vad jag ska skriva. svårt och komma på men, idag blev det -

har inte så mycket att säga. idag har jag inte gjort mycket alls!
desperate housewives var skitbra. skönt att jag fick se det igen. Karl dog,
Lynettes ena barn dog och någon mer dog som jag inte vet va hon heter!

slänger upp en egobild nu bara för att min blogg är så tråkig utan bilder..
lär väl bli bättre på det kanske



till nästa sommar blir jag nog blond. inte den här sommaren då. men efter det
haha, jag planerar kanske lite mycket men jag villllll
nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på en film. får se vilken det blir
kan nog bli fame. hört att den är bra!
puss då

Kommentarer
Postat av: josseeh.blogg.se

Fin du är =)

haha de där programmen verkar bara gå ut på vem som sist dör ... ;D

2010-03-03 @ 14:58:39
URL: http://josseeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0