ajjjjjjj

har kört mig ett styrkestationspass på friskis idag!
ett tag där höll jag verkligen på att börja gråta för att mina fötter och benhinnor
gjorde så jävla ont!! fan va jag hatar dom
kan ingenting på mig funka bra nu när jag äntligen har kommit igång och börjat
tränat mycket?! bajskropp jag har.
ska iallafall till stadium eller någon sportaffär och köpa inlägg till skorna som jag
går i till vardags. nu jävlar ska mina fötter bli bra, benhinnorna med för helvete
vad ont det gör!

nog om det..
missade desperate housewives, så får kolla imorgon. hoppas det är bra!
imorn har vi fystest på räddningstjänsten. längtar!!!! (inte)
men det ska väl gå okej hoppas jag.
känns som om att det blir en lugn vecka, det behöver jag nu.
hoppas dock på en icke lugn helg ;)
nu är klockan mycket och det är läggdags.
pussssss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0