banankaka

åååh jag bakade en banankaka idag. den vart superlyckad och aldrig ätit
en godare banankaka! hoppas den står sig bra tills imorn. brukar banankakor göra de?
det hoppas jag iallafall, annars blir jag ledsen.

har kollat på greys anatomy med ebba och mamma nyss. har inte kollat på de förut
men tänkte att jag skulle hoppa in i det nu och börja kolla. jag gillar det faktiskt!
kom in rätt snabbt och behövde inte fråga saker två gånger i sekunden.


har även varit hos mormor och morfar idag och ätit lunch och spelat kort!
mycket trevligt som vanligt och mormor spöade skiten ur mig och morfar :( hihi
sen var jag med mamma på kupolen, hade tänkt köpa en tröja men har blivit alldeles
för snål. kanske bra egentligen med tanke på att jag faktiskt behöver spara mer pengar..
jag behöver städa mitt rum, verkligen. det får jag göra imorn!

jag är festsugen! i helgen ska jag vara med sötelin också! :*
men nu blev det ett för tråkigt och långt inlägg så skriver mer imorn :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0