...

skola imorn! VA? har lovet gått så fort. fan
jag vill ha mermermer lov. men det får jag inte.. jävla skit
aja, iallafall så har vi påsklov snart framöver. det blir ett längre lov då.
eftersom vi är lediga på skärtorsdagen. så på onsdag efter skolan drar vi
till åreeee, hoppas på att inte bli sjuk den här gånger. blir kvar fyra dagar där uppe
sen åker vi hem på måndagen. de kommer bli niiiice!!

jag är så förvirrad just nu, alla tankar bara snurrar runt i mitt huvud hela tiden. blir tokig!

ska sova nu snart så jag kommer upp till skolan.. usch
men dagen börjar iallafall med idrott och att vi slipper franskan, YEY!!!
det kommer nog att göra min dag imorn.
aja, hejdå å godnattski. ppppuuuusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0