förbannad

jag avskyr dig!
inget mer och säga om det..

annars är jag allmänt förbannad och ganska kissnödig.
ska nog snart springa på ett toalettbesök. låter bra
ska först skriva lite vad jag kommer på som är intressant..

.... det var typ inget
men idag hade vi iallafall en lektion, skönt!
fast ovärt ändå att åka till skolan för att kolla på youtube-klipp
för det var det vi gjorde på lektionen.
sen efter skolan åkte jag till mormor och morfar!
mormor var snäll som vanligt och lagade pannkakor åt mig
för att det var sån äcklig mat i skolan :) mormor är bäst, morfar också! ♥
sen spelade vi lite kort och så kollade jag och mormor på kläder
mycket trevligt :)

nu måste jag springa på toa.
skriver kanske ikväll.. förmodligen, om jag åker till pappa.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0