gonatt

jag är trött och ska nog sova nu? funderar på om jag ska se någon film annars.
vet bara inte om jag orkar hålla mig vaken under den isåfall så tror de får bli imorn :)
idag har vi varit hos mormor och morfar en stund först eftersom vi sov där inatt!
såg på finalmatchen i hockey igår på os. fan va bra den var! canada var värdiga vinnare faktiskt.
såg på fem-milen också, blev ett till brons till sverige.

idag har jag och ebba förövrigt varit på kupolen, hittade en tröja som jag la undan
ska sova på saken om jag ska köpa eller inte.. svårt beslut.
jag vill ha ett jobb, och massa pengar. ååååh!

MIN MAMMA VAR BÄST OCH KLARADE AV ATT ÅKA NIO MIL I ÖPPET SPÅR IDAG! :D GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA MAMMA!! :*<33333

nej nu är det läggdags, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0