grattis pappa :*

har blivit ganska dålig på att uppdatera här, men har haft för mycket plugg och grejjer!
så inte hunnit med att blogga. inte haft lust heller för den delen.

idag så fyller min pappa år! vi har varit där och grattat honom :) min bästa pappa <3

imorn är det matteprov. jag är jättenervös, och det kommer gå åt helvete..
naturkunskapsprovet gick ändå bättre än väntat.
min fot är cp. så jag kan inte träna :( fan jag har så jävla ont. jag vill ju träna!
ska köpa nya träningsskor och prova igen. måste bli snart..
imorn är det hagafest, så då hinner jag inte.
på fredag kanske då! aja, får se.
hoppas det blir en rolig dag imorn.
på fredag ska jag umgås med min älskade elin igen! saknar henne :(

nej nu ska jag pussa på min mattebok lite sen lägga mig.
nattttiiii :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0