idag

dagen började med att jag vaknade vid tolv av huvudvärk och kunde inte somna om.
hade jag velat göra eftersom huvudvärken var på besök hela natten och försvann inte!
så har inte fått mycket sömn inatt.. dum som jag var orkade jag inte ta en tablett.
men, smällar man får ta helt enkelt! tog en tablett när jag gick upp iaf.

morfar kom och hämtade mig och ebba klockan ett så åkte vi till dom och åt och
spelade lite kort, sen åkte jag och ebba med morfar och köpte en ny dator till honom.
den är säkert bra. hoppas på det! morfar köpte en ny datamus till mig också, välbehövligt!
min förra var sönderklickad typ.. så nu har jag en ny, rosa ;)

sen for jag och ebba vidare till kupolen. köpte en tröja bara. hann inte så mycket mer
innan sture och mamma kom och hämtade oss.
imorn ska vi åka till falun iallafall, får se om jag hittar nå mer där då


orkade inte ta bild på den och lägga in så jag snodde en från mandeldesign.se
där dom också har samma tröja :)

imorn hoppas jag att jag och elin får en bra kväll!! de tror jag nog :)
ska nog lägga mig i sängen och kika på nån film nu.
puss

Kommentarer
Postat av: mia

köpte du den på solblomman? :)

föressten, är huvudet dumt får kroppen lida. Så går det när man är lat och inte tar en värktablett ;D

2010-03-06 @ 18:33:49
Postat av: Hanna

sv: ja de gjorde jag! :) haha, ja så går det :D

2010-03-07 @ 13:36:05
URL: http://hannaagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0