läggdags!

janny kom hit en sväng och kollade på film! nu har hon åkt för ett tag sen :)
vi såg Law Abiding Citizen. kan rekommendera den till alla, skitbra!
åt upp en hel chipspåse så nu är jag mätt!
har ont i huvudet så ska ta och lägga mig. friskis var roligt förresten!
huvudvärken gick över medans jag var där och kom och hälsade på nu igen.
hade absolut inte gjort någonting om den försvann. men jag får sova bort det..

imorn ska jag och ebba äta lunch hos mormor och morfar och sen bege oss
mot kupolen, hoppas jag hittar något fint. och imorn ska jag fan inte va snål!!
sen ska vi hjälpa morfar med datorn som sagt. annars vet jag inte vad som händer..
nej nu orkar jag inte mer, sängen väntar!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0