ny vecka

nya tag.. hoppas veckan blir bra. det tror jag! tisdag och onsdag i skolan kvar..
sen åker jag till älskade åre :D:D hoppas på bra väder och inge regn
vi åker på onsdag efter skolan. och sen är det lov, underbart!
tyckte nyss att det var lov? sjukt fort veckorna går nu. förstår inte.
det är bara två månader och nån vecka till sommarlov?! sjukt :) gillar det

justja. jag la ju upp en bild på en byx/shortsdress häromdagen.
hittade samma modell fast i annan färg och med mönster på.
så jäääävla snygg den med. och den fanns i min storlek.
MEN den kostar 1295 spänn, och det har inte jag. önskar jag hade :|
aja, kan lägga upp en bild på den. så kan jag ju få kolla lite och drömma



nu börjar svenska hollywoodfruarna.
ska kolla på maria montazami och skratta lite!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0