packning

håller just nu på och packar för fullt. tog en liten paus bara
ska ner och äta yoghurt och flingor, mums!!
imorn är det sista dagen i skolan och sen drar jag till åre efter skolan vid fyra/fem-tiden :)
ska bli så otroligt skönt att komma bort ett tag, behövs..
vi har kall rökdykning imorn på räddningstjänsten, ska bli roligt
räddningstjänsten har verkligen blivit roligare och blir bara mer roligt!

missade träningen idag på grund av att jag kände att jag hade så mycket att göra. fan!! :(
jag hade verkligen velat gå, ångrar att jag inte gjorde det. fy på mig!
fast jag kommer hem från åre på måndag så då kan jag gå på styrkestation på tisdag. FRISKIS ♥

nu ska jag ner och sen ska jag packa ner det sista.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0