snö?!

men hallå det var ju vår igår?! jag gick fan ute utan jacka!!
ååååååååh, deprimerande :(
vi skulle åkt skidor idag, men nej. inte i det här vädret..

var iallafall med ebba på kupolen igår. hittade ett linne och massa mer.
men köpte bara linnet eftersom det var det enda jag hade råd med..
haha, sen hittade jag en jättefin klänning. men har inte råd, åh jag vill ha ett jobb!!

efter kupolen åkte vi och fikade hos mormor och morfar och sen hem en kvart sen
vidare till stures föräldrar ochåt middag där!
när vi kom hem la jag mig och kollade på fame. skitbra film! rekommenderas verkligen :)
tänkte lägga mig och kolla på någon film nu också, för i det här vädret vill jag inte ut!
skriver kanske sen om jag såg nån bra film jag kan rekommendera!


Kommentarer
Postat av: martina

vädret just nu är lite för oförutsägbart. nej tack till snö. ja tack till som och plusgrader!

2010-03-21 @ 12:58:13
URL: http://magotsuku.blogg.se/
Postat av: Malin

filmen är sjukt bra o han är såååå snygg :) :D

2010-03-28 @ 13:48:05
URL: http://jooohaaanssooon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0