söndagsbloggning

har inte hunnit med att blogga nu så mycket på sistone men nu kommer de ett inlägg!

måste bara börja med att tacka min söta syster som gjort om min bloggdesign.
jag älskar hennes blogg så börja läs den allihopa om ni vill läsa en bra blogg :)
länken här!

ska berätta om den lyckade kvällen igår också. har väl kanske inte jättemycket att säga men
elin kom hit vid sjutiden så vi gjorde iordning oss och sånt!
efter det åkte vi till andreas på stan och pratade och drack lite :)
så åkte vi till bro där det skulle vara en fest, men det var spårat och folk överallt!
vi fick inte komma in och tog därför bussen till en annan andreas, haha.
där var det också fest och tack alla för en trevlig kväll och framförallt elin! <3

gossip girl har börjat igen och jag är lyckliiiiig! love it :D
chuckkkkkkkk.. ååh


idag har jag sovit, jag mådde inte bra när jag vaknade. yrt!!
sen gick jag upp, för jag skulle med hannis och kolla på hockey i ishallen
och hurtiga som vi är så tog vi oss en promenad dit och även hem :)
så nu har jag gått mycket i helgen. det gillar jag!

förövrigt så ligger jag i sängen nu bara. känns som om att klockan är mycket mer
än vad den är.. men klockan nio ska jag se på music and lyrics med min kära familj!
alltid trevligt :) helt okej film också. dock har jag ju sett den förut.

nu blev det ett för långt inlägg men eftersom jag inte skrev igår så fick det bli så.
datorn är för varm nu i knät.
puss

Kommentarer
Postat av: johanna

sv: haha det var fan asbra! det klockan fyra :)

2010-03-07 @ 21:27:33
URL: http://johannasod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0