svenska hollywoodfruar

Fyfan va man skrattar åt Maria Montazami i svenska hollywoodfruar.
Åh hon är ju så rolig! Det har iallafall börjat på tv igen, efterlängtat!
Ska bli kul och se hur dom nya är också. Eller fick ju se lite av två idag
och får se sista nästa vecka :D


Gud va serier jag kommer följa nu känns de som..
måndagar blir det svenska hollywoodfruar
tisdagar dating in the dark, desperate housewives och cougar town!
onsdagar greys anatomy
torsdagar är det ingenting faktiskt.
fredagar ingenting. Eller ja, lets dance kan jag se om jag är hemma, men det är ingen serie..
lördagar är det samma sak med melodifestivalen.
söndagar gossip girl! Och one tree hill börjar snart också hoppas jag :)

Men jag gillar att jag har massa bra serier att kolla på! :D
Nu ska jag springa ner och ta en dusch och sen lägga mig.
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0