tisdag

körde ett styrkestationspass på friskis idag med mamma och hannis!
skööönt vare, men drygt ja! åkte hem och ÅT, som vanligt..
haha sen var det cougar town! bra roligt program alltså.
dock missade jag ju desperate housewives men det är inspelat så får kolla imorn.
skoldagen var helt okej, rätt chill. imorn har vi räddningstjänst.
vi skulle ha både praktik och teori. nu hoppas jag bara på att det blir något lugnt
så jag slipper dö igen. förra gången var sjukt jobbigt, men roligt!!

har fått nå jävla problem under ena foten, gör skitont när jag drar ut foten,
det drar skitmycket och gör så jävla ont. känns nu efter jag har tränat när
jag går också. men jag fick fotmassage av mamma och så hade vi på liniment
så hoppas att de blir lite bättre nurå :)

jag är sjukt trött nu och längtar efter sängen. så godnatt! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0