aaaaaaj

fick akupunktur idag igen. fyfan
gjorde pissont och med åtta nålar i nacken och elstötar trodde jag att jag skulle dö!
fyra gånger till sen får vi se om det är över.. i hope so

min dag började inte bra alls idag!
ställde klockan på halv sju för att jag skulle till skolan till åtta och göra nationellt..
hade ont i huvudet och var trött så sov vidare (skulle ändå få ig)
hade då sovmorgon till tjugo i tio men klockan sju ungefär kommer hantverkarna och börjar banka!!
gick upp och började må illa som fan. var ganska nära på att spy men gjorde det som tur var inte.
började cykla till skolan. det blåste som fan och såklart fick jag motvinden hela vägen!
det var kallt också och jag hade ingen mössa på mig så huvudvärken kom sakta men säkert tillbaks
ingen morgon jag vill vara med om igen precis

imorgon är det hagafest, inte så himla pepp än faktiskt men det kommer väl
vet bara inte vad jag ska ha på mig.. det vanliga problemet
ska kolla i min byrålåda om de finns nå somrigt! hejdåå

Kommentarer
Postat av: Malin

Usch det lät inge vidare trevligt.. hoppas det blir bättre snart <3

2010-05-25 @ 11:48:47
URL: http://malleymalleyblogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0