baaaad

jag har varit dålig här på dom sista dagarna. men den här gången har jag en ursäkt!
har faktiskt inte tillbringat mycket tid vid datorn, all tid har gått åt att plugga!
har nationellt prov i matte imorgon och jag och josefin försökte oss på det gamla (sen 2005) idag.
det gick ju inte som förväntat, men ett G kommer jag förhoppningsvis samla poäng till vilket
räcker till ett VG i slutbetyg :) like it!
jag undrar hur många timmar matte jag pluggat idag och igår? haha, lär nog vara över 10 timmar!
sitter just nu med matteboken i högsta hugg och är nervös inför imorgon! vill att de ska gå braaa :(

jaja! idag hade vi nationellt i franska iallafall, HAHAHAHAHAHA vilket skämt!!
kunde ingenting. (IG!)
men men sånt är livet, får G i slutbetyg där iallafall också. nöjd :)
efter skolan åkte jag och josefin och köpte god glass på kupolen och satt oss ute och åt för att sedan
åka hem till josefin och hämta grejer och lägga oss i hagaparken och sola och plugga.
mysig dag och med josefin i sällskap blev dagen 100 gånger bättre! :*
var sjukt varmt idag också, fler sånna här dagar vill vi ha! sol och värme!

nej nu måste jag fortsätta plugga matte. håll tummarna för mig att de går bra imorgon!
puss på er

Kommentarer
Postat av: josefin

fan vad gullig du är vännen! puss på dig :* Det gick nog jätte bra för dig. du är så sjukt duktig! tack för all hjälp också :) <3

2010-05-18 @ 19:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0