fredag?!

känns som om att det är söndag men nejdå! hela helgen framför mig ;-)
har inte skrivit på ett tag. blir lite svackor ibland men tänkte ta och skriva vad som hänt nu lite snabbt!

onsdag:
hade prov i räddningstjänst, gick åt h-vete. sjukt svårt var det!!
sen på kvällen bar det av till hannah och senare till soltorgsfesten.
vi hade det super hos hannah som vanligt. jag, hannah, mia och josefin!
inne på festen var det också roligt men tiden gick sjukt fort.. kändes inte som om att vi var där länge
efteråt skulle vi cykla hem till hannah och hämta våra väskor. det öste ner så mamma hämtade oss
vid maxim och sedan åkte vi till hannah och sen hem. trevlig kväll överlag!

torsdag:
blev en bakishemmaliggardag :) mer har jag inte och säga om den dagen..

idag:
inte gjort ett piss. eller jo, sovit, duschat, ätit, kollat på glee..
skönt med hemmadagar!
får se vad som händer ikväll. vill ut.
imorgon ska det tydligen bli jättevarmt, ska regna på dagen men fram mot eftermiddagen skulle
det bli sol och varmt. det gillas!

vilket drygt och långt inlägg det blev. förstår att ni inte orkar läsa hela!
ska städa lite mer i mitt rum nu kanske? puss!

Kommentarer
Postat av: elin

jag läste det<3 haha men åh!hur varmt?:)

2010-05-14 @ 16:21:38
URL: http://sommarelis.devote.se
Postat av: JANNY

jag orkar alltid läsa, hur långa de än är ;)

2010-05-14 @ 17:33:58
URL: http://jaanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0