lördag

trevlig kväll igår! åkte till max med hannah och fix. satt och åt och umgicks :)
markus, mattias, ludde och någon mer som jag inte minns namnet på kom dit och var med
vi fick oss några skratt kan man väl säga ;)
sov senare hos hannis! somnade väl direkt vi kom hem ungefär (efter lite skitsnack)

ingen aning om vad som händer idag faktiskt, blir väl hemma tror jag..
kan vara lika bra så jag får ta tag i lite plugg. jag kommer fan faila på allt nu känns de som
bara skjuter upp allt hela tiden!

kollade iallafall på dear john nyss. och ja, den är en av mina favoritfilmer!! så himla mysig
och eftersom det var en romanisk dramafilm så kunde jag inte låta bli att fälla några tårar
men ååh va bra den var! vill se någon liknande film igen.
jag tror att the last song med miley cyrus kan bli nästa favoritfilm :)
där har ni trailern!



visst verkar den bra? :)

Kommentarer
Postat av: elin

the notebook the notebook the notebook<3

2010-05-30 @ 23:42:08
URL: http://sommarelis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0