onsdag

5e maj idag och jag fyller 17½ år! wihi, bara ett halvår kvar! bara? vadå bara det är fan länge
men sommaren ska nog gå fort. sen in i oktober går ju tiden segast! usch sen vinter.. blä
eller ja, nu tänker jag väldigt långt fram. sommaren är inte ens här en :)

sov som sagt hos mormor och morfar inatt, vaknade upp och fick lunch direkt nästan.
grillad kyckling och ris, MUMS! så jävla gott :)
sen åkte jag iväg till bysjön vid 12-tiden.
satt i två och en halv timme och inte gjorde någonting.. rökdykte inte heller eftersom
jag fortfarande är sjuk och jag vill helst inte ta några risker och bli sjuk igen.

vill ha helg nu... trött på skolan. redovisning imorgon och nationellt prov på fredag
aja, ungefär en månad kvar i skolan så de ska jag väl klara av
ska kolla om de är nå bra på tv nu. puss

Kommentarer
Postat av: elin

sommaren ska nog inte gå fort,tyst!

2010-05-06 @ 21:55:07
URL: http://sommarelis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0