plugg, plugg & plugg

ja, mitt liv består av plugg! roligt va? hoppas alla är jätteavundsjuka..
allt som ska göras innan skolan slutar:

- prov på utvecklingsteorier (psykologi)
- inlämningsuppgift (historia)
- bokredovisning (svenska)
- redovisning av epoker (svenska)
- inlämningsuppgift (samhällskunskap)
- komplettering argumentation (svenska)
- översättning av häfte (engelska)
- nationellt prov och förberedelse till det (franska)

kill me!! fattar inte vad lärarna tänker med!
men hoppas att jag får någon av grejjerna avbockade nu i veckan.
har iallafall lämnat in matte b-boken för gott och slutar med ett VG i det. ganska nöjd!
bara att börja på matte c sen.. haha jag hatar skolan för tillfället
men snart är det sommarlov, vårat sista. känns så sjukt! sen då???
nu är man ju sådär stor som man tänkte att alla andra var förut! vill inte tänka på det
lika bra att jag gör något annat..


varför är man inte alltid sådär liten?? inga bekymmer. inga läxor alls!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0