rivning

imorgon bitti klockan halv 8 kommer dom från skanska och river vårt badrum uppe.
vi ska göra om allting och sätta in badkar också, great!
tänkte lägga upp lite bilder på hur det ser ut nu.


undrar hur det ser ut sen när jag kommer hem imorgon. det visar sig!
så nu får hela familjen trängas nere i badrummet, usch. hur ska det gå? på morgonen?! åh
hoppas det blir klart snabbt iallafall ;)

imorgon är det tisdag, händer väl ingenting speciellt vad jag vet.
sjukt att det redan är maj! det borde vara sommar snart.
eller ja det är det ju snart! och det är bara 6 veckor kvar i skolan, sen sommarlov :D
har massa jobbiga uppgifter i skolan nu bara som jag måste ta tag i
men nu lär jag sova så jag orkar upp imorgon!
natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0