skärpning!

usch va dålig jag är här. verkligen sjukt dålig!
orkar aldrig blogga, så får se om jag tar tag i det eller låter det vara såhär..

vad har hänt?

det var valborg.
den spenderades till en början hemma hos hannah och vidare till backman på fest.
en mycket trevlig kväll må jag säga! hemma hos hannah grillade vi och åt och
hade jättetrevligt :) tio tjejer, vad annat än trevligt kan man ha?
vid elva-tiden så åkte vi till festen.
satt för det mesta ute eftersom ljudet inne inte var okej när man var sjuk.
kvällen för min del blev lugn eftersom jag fortfarande var sjuk (i en vecka nu..)
hade roligt ändå, och för vissa blev kvällen inte lika lugn ;)
ingenting vi tar upp här men.. haha!
känner att valborg är rätt överskattat också..
lite bilder kommer iaf :)









vaknade upp dagen efter hos hannah och mådde förvånansvärt bra!
åkte hem och sen iväg på dop, lilla julia skulle döpas
dopet gick jättebra och hon var så gullig som vanligt :)
efter det fika hos lena, per och barnen! var trevligt och gott med fika
minuset var väl vädret som inte var det bästa när regnet öste ner..
mot kvällen jag, josefin och frida på bio! såg remember me
åh vilken bra film!! den var verkligen känslosam och det blev lite tårar


ååååååhhhhh

idag tog jag en rejäl sovmorgon för att sen åka iväg till mormor och fira
henne i efterskott :)
vi åt tårta och satt och pratade lite. jag har världens bästa mormor! ♥
efter det skulle jag och mamma och kika på ebbas match men jag fick lov
att åka hem för att det var så kallt och jag vill ju inte riskera att bli mer sjuk igen
dom vann iallafall med 5-0. var inte hennes lag som spelade men hon hade
blivit intagen av damlaget tror jag.

vet inte om jag har skrivit om veckan men det har inte hänt så mycket
hade engelska nationellt och matteprov.
engelskan gick inte bra. matteprovet gick bra.

nu ska jag ta och lyssna på lite owl city
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0