somebody to love

sitter och sjunger för fulla muggar! haha ingen hemma då kan man ju passa på ;)
snart är det hagafest, har fortfarande ingen aning om vad jag ska ha på mig!
hittar väl förhoppningsvis på något..
jag har helt sjukt ont i nacken fortfarande, blir fint å dansa med..
får nog ta det lugnt, hehe eller?
missar desperate housewives och cougar town ikväll. missar träningen också :(
illa att det måste vara på en torsdag, aja!
jag är sjukt förbannad på våra lärare nu, nästan alla.. speciellt leena
mina franskavänner förstår vad jag pratar om!

nej, ska ta och hoppa in i duschen nu. :*

Kommentarer
Postat av: janny

du menar väl på en tisdag? :*

2010-05-25 @ 16:31:33
URL: http://jaanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0