söndag

ny vecka imorgon igen. fan va veckorna rusar fram!
helgen blev lugn, inte som jag hade hoppats kanske. men fest på onsdag?
hoppas på att jag får en biljett nurå bara..
skola imorgon igen, vi går bara till onsdag. underbart
och imorgon slutar vi klockan elva, dock blir det jobb direkt efter skolan
men hellre pengar än plugg ;)
vi har teoriprov på räddningstjänsten på onsdag, illa
jag har ingen aning om vad som kommer på provet eftersom vi inte haft någon teorilektion.
uselt som fan att dom lägger ett prov när vi inte ens hunnit haft någon teori
andra halvan av klassen fick ha den lektionen men vi hann inte. irriterande

i lördags träffade jag min kära elin. vi var ganska rastlösa
åkte till elins syster och var där tills vi sedan begav oss hemåt :)
cyklade hem i dunderfart för det var mörkt och läskigt!

nu lär jag packa idrottsgrejerna och försöka tvätta bort kaffefläckar från mitt linne.
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0