tired

ja, jag är sjukt trött. hantverkarna kommer hit runt sju på morgonen och jag hade sovmorgon idag
inte ett dugg roligt, så miin dag startade icke bra! sen åkte vi till skolan för EN lektion, värt? nej
men men, jag tycker inte om att skolka så ja :) åkte sedan och jobbade och nu har jag kommit hem. skönt

igår var det friluftsdag. var meningen att vi skulle springa men jag ville inte komma helt svettig till sjukgymnasten
så jag anna, löwet, douglas, emma och marcus promenerade till båtsta och satt där hela tiden :) var trevligt!
men blev ju lökig ändå eftersom det var så jävla varmt ute!! helt sjukt, men skööönt. sommar :D:D
fick sån lust att bada men nej, lite för tidigt ändå.. vill inte bli sjuk igen så
åkte iallafall till sjukgymnasten sen och fick akupunktur i nacken och axlarna. helveteee va ont det gjorde!!
och det var fan utan stimulering(typ el)! så blev man så sjukt yr. inte roligt, men det var skönt efteråt
ska göra det igen på måndag, med stimulering :s creepy

ajj..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0