torsdag

fredag imorgon, har nationellt i engelska sen slutar vi. WIHI HELG
men ska åka direkt efter skolan och jobba haha.. kul
men får ju pengar :D
sen då? åker till pappa i helgen. vet inte vad jag ska hitta på faktiskt
vill på soltorgsfesten på onsdag sen men alla ska ju dit och bara soltorgare får köpa biljetter.
irriterande. jag kommer inte få nån
förresten så fick jag inte historia c heller, sur jag är för det! så jävla sur
så blir engelska c istället. och matte c också. får väl se det positivt att jag har meriter sen!

nej nu ska jag nog klä mig för sängen och lägga mig. puss natti!

Kommentarer
Postat av: elin

sv: Ja usch!!!:( den får inte det!!! Men april tog slut pissfort så man ba ja..kul:):):):):):) Men tur att vi är lediga<3<3

2010-05-07 @ 16:59:39
URL: http://sommarelis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0