10 oktober

har en såndär jobbig kväll när det är så mycket som känns värdelöst.
tomheten är så stor och saknaden kan jag inte beskriva med ord!

idag har jag iallafall vaknat sent, runt tolv tror jag det var. var välbehövligt eftersom
man knappt får sova på vardagarna.. sen kom min finaste hit och gjorde mig sällskap :)
vi kollade på i love you philip morris. hann inte se klart men den hade sina stunder!
var på friskis med hannah, vi klarade inte av ett baspass med våra benhinnor så nu
får jag inte träna på några veckor, så tråkigt när jag precis har kommit igång..
skolan tar kål på mig. fattar inte hur lärarna tänker egentligen!

nu ska jag lägga mig, orkar inte med det här. godnatt

Kommentarer
Postat av: anna

bara bryta ihop och komma igen min sköna. finns här <3

2010-10-11 @ 18:31:04
URL: http://annaengblom.blogg.se/
Postat av: JANNY

Hanna! om du har gymkort på friskis också så kan du ju träna din överkropp? :D då slipper du icke träna :D även fast det inte är lika roligt som jympapass hehe, men ett tips bara! :D

2010-10-11 @ 21:27:15
URL: http://jaanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0