11 oktober

har varit en rolig dag i skolan med min kära klass! vissa kära och vissa mindre kära
fick sällskap någon timme efter skolan av min josef :)

imorgon har jag körlektion igen. usch, jag tycker inte alls att det är roligt längre.
känns som om att jag blir sämre på att köra efter varje gång.. och teorin går ju inte så
bra eftersom har aldrig har tid att plugga pga allt i skolan! men någon gång ska det väl gå an :)
jag borde plugga filosofi nu men nej, jag har inte lust alls.
sitter hellre här och surar över mina roliga benhinnor! BUHU
längesen ni fick bilder nu. men tar inte precis så mycket bilder nuförtiden.
ska leta på någon gammal och bjuda på..

blev en supergammal bild på mig och fina hannis :*

nu tänkte jag gå ner och måla naglarna.. puss

Kommentarer
Postat av: hannah

PUSS : : :*

2010-10-15 @ 18:08:58
URL: http://hannahf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0