12 oktober

har inte orkat plugga än. men nu åker filosofiboken upp ur väskan iallafall!
tänkte på en sak. vad tråkigt vi skulle ha det utan musik?
jag lyssnar alltid på musik när jag sitter själv vid datorn till exempel.
hur kom man på det egentligen? att det är skönt att lyssna på musik?
liksom det är ju inte precis så skönt att sitta och lyssna på när någon pratar..

iallafall så har dagen varit kort. började med en svenskalektion och sedan en
idrottslektion. gick åt h-vete.. är så trött på att jag knappt kan röra mig utan att ha ont!
men men! bara att bita ihop. efter idrotten gick jag till körskolan och pluggade lite
och sedan hade jag körlektion. gick bättre än förväntat och har blivit liiite mer pepp
för att ta körkort nu! snart har jag åldern inne också ;)

nej nu ska jag ta upp boken och börja! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0