29 oktober

nu har jag varit sämst på att skriva här igen. men jag har mycket annat för mig..
plus att internet har varit paj i en vecka. men nu fungerar det igen!
har varit skönt att vara utan. tyvärr kanske inte så bra med tanke på att jag inte
kunde göra det skolarbete jag skulle, men men :)

sitter just nu här med feber och väntar på min älskling. vi ska åka och handla sen laga
middag :) blir en mysig kväll skulle jag tippa på :)

annars då? jag har bokat teoriprov och uppkörning. är nervös så inåt h*vete.
jag fick mvg på mitt första matte c-prov. blev glatt överraskad eftersom jag väntat
mig ett knappt godkänt.
jag har nu höstlov och tänkte inte på att det var fredag idag. det betyder alltså
att det är en vecka tills jag fyller 18. eller mindre än en vecka egentligen..
det har gått så sjukt fort, jag sa ju nyss att det var tre månader kvar och då längtade
jag så sjukt mycket. nu vill jag nästan inte att det ska hända. det skulle kunna få dröja
några månader till.. vet inte varför jag känner som jag känner men jag känner mig ju
inte stor? alltid när jag var mindre tyckte jag att alla som var 18 var jättestora.
nu är det min tur.. en annan anledning att jag inte vill fylla år är att jag får fira min
18-årsdag utan en av de personerna jag älskar mest i hela världen. det gör så sjukt ont.
jag undrar alltid när smärtan ska gå över? men jag har kommit fram till att den aldrig
kommer försvinna. det är overkligt. jag förstår det inte. jag vill nog inte förstå det :(
jag vet inte vad jag ska göra för att bli lycklig igen, vissa stunder är jag jätteglad.
men.. jag har märkt att det är en stor skillnad på att vara glad och att vara lycklig.

jag är iallafall glad att jag har min familj, mina vänner och min pojkvän.
tack för att ni gör mina dagar lättare att gå igenom ♥

Kommentarer
Postat av: josefin

Du är så himla bra gumman, och du är så stark. du är verkligen en bra förebild. Du ska veta att du gör våra, eller åtminstone mina dagar så mycket bättre när jag är nere. Är så glad att jag har dig hjärtat! Älskar dig <3

2010-10-30 @ 10:00:38
Postat av: Ebba

du är iallafall världens bästa syster hannis <3

2010-10-30 @ 15:29:36
URL: http://ebbaagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0