längesen!

har inte skrivit här på två veckor nu men känner att jag verkligen inte har tid eller ork.
ska försöka börja nu igen dock :)
jag har så många människor runt om mig som gör mina dagar bättre. min familj, mina vänner
och min fina, underbara josef!

dagarna blir lättare att ta sig igenom nu. men tankarna far runt ändå och jag antar att dom kommer
finnas här varje dag i några år. det har inte gått en dag utan att jag har tänkt på dig nu!
saknar dig så fruktansvärt mycket. det är orättvist. riktigt orättvist :'(
ena stunden är jag glad och ena stunden är jag förkrossad och bara gråter..

iallafall så har de hänt lite sen jag skrev om min vardag sist, vilket var... den 26 augusti
- blivit kär
- bokat studentresan
- tjaffsat om studentresan
- börjat träna igen
- sprungit en mil
- blivit sjuk tre gånger
- brytit ihop pga skolan
- blivit expert på judendom och islam

- umgåtts med världens bästa vänner
- kollat på paranormal activity (som jag lovade mig själv att inte se)
- gått på gudstjänst

- varit med om det värsta som någonsin hänt i mitt liv, att förlora någon man älskar så mycket
var bara en bråkdel av allt som hänt.
det har alltså varit en händelserik tid. har verkligen varit upp och ner!
varit glad, varit ledsen, varit sur och arg och på alla humör som går..

men nu hoppas jag att jag fortsätter att hålla igång den här bloggen.
kan vara ganska skönt att skriva av sig ibland..
någon som vet hur man gör lösen till en blogg så man kan hålla den hemlig?

tänkte iallafall slå av musiken och lägga mig i sängen nu men först får ni en underbar låt!

godnatt, puss!

Kommentarer
Postat av: leni*

2010-10-14 @ 22:20:16
URL: http://v
Postat av: leni*

hm! vart nå skit, ignorera den drä övre kommentaren ;)

vill du gö bloggen hemlig så gå in i inställningar tror jag! du kryssar bara för att du vill ha den låst och väljer ett lösen och användarnamn. kram

2010-10-14 @ 22:21:50
URL: http://vildalillablomma.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem har du förlorat och varför?

2010-10-17 @ 20:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0