17 april

dags att bli lite aktiv här igen kanske. får se om det håller, förmodligen inte :)
men iallafall. jag sitter nu och försöker plugga matte men måste vila huvudet lite
och då tänkte jag att jag kunde skriva lite här! derivatan och jag är inte sams.
jag hatar matte c för tillfället och önskar bara att kursen var över, men nej.

förövrigt så mår jag bra, har så mycket att se fram emot känner jag.
london 12 maj
aiya napa 30 maj
studentveckan + studenten 10 juni
peace and love 28 juni
turkiet 1 oktober
och sen såklart hela sommaren som jag ska tillbringa med dom bästa!
förresten så känns det som att sommaren redan har tagit fart. har legat och solat
ett antal timmar igår och idag. resultatet blev röd men det blir bättre!
har haft en underbart bra helg med vänner och familj :)

jag och världens bästa josefin!
här låg jag några timmar idag, helt galet vad varmt det var! gilla

nej, nu ska jag försöka bli ett med matteboken. klockan börjar bli för mycket..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0