17 dagar?!

hjälp, räknade ut att jag bara har 17 skoldagar kvar med borträknade helger och london!
sen då? försvinner allt då? jag trivs ju i skolan, gillar att gå runt där och bara vara.
gillar dom flesta av mina lärare. åh, jag kommer sakna skolan!
skulle kunna gå om från ettan igen, bara för att jag inte vet vad jag ska göra nu.
vart kommer mina klasskamrater ta vägen?
kommer tappa kontakten med för många känner jag, gillar det inte..
kan vi inte bara få fortsätta gå i skolan utan att ha jobbigt plugg? bara umgås.

tar snart studenten, det känns som om att det var igår jag gick in i skolan första dagen.
pirrade lika mycket i magen då som det gör nu. ändå är de det här jag vill, ha frihet.
jobba och tjäna pengar och sen kunna resa iväg härifrån till något varmt ställe.
jag kan göra så mycket jag vill nu. men ändå är friheten läskig på något sätt..

iallafall så har jag fått så många fina minnen i skolan med mina underbara
och fina klasskamrater. puss på er!

nu blev det jättemycket bilder! men jag har så många fler. tog dom jag hittade,
jag har inte lyckats få med alla klasskompisar på bild, synd nog! lär fixas.
men det får bli på studentresan/studenten :)
nu ska jag sova, jobb imorgon! natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch vad sorgligt,

jag vet en som kommer storgråta på studenten..

wuäääh! :''''(((

2011-04-21 @ 08:05:09
URL: http://johannasod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0